نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش

شماره تلفن نمایندگی لباسشویی بوش در تهران

✥تلفن دفتر مرکزی:

۱۰خط ویژه 77508439(021)


✥تعمیر لباسشویی بوش شمال تهران: 26312642(021)

✥تعمیر لباسشویی بوش غرب تهران: 44691735(021)


✥تعمیر لباسشویی بوش شرق تهران: 77508439(021)


✥تعمیر لباسشویی بوش جنوب تهران: 33940195(021)


✥تعمیرکار آنلاین: 09125012945

تعمیر لباسشویی بوش در تهران

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش خدمات سرویس در تهران فعالیت می کند و با اتکا به کارشناسان خبره این حوزه تمامی مناطق تهران را پوشش می دهد. در صورتیکه ماشین لباسشویی شما نیاز به سرویس و یا تعمیر دارد با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناسان خدمات سرویس در محل شما حاضر شده و نسبت به سرویس و یا تعمیر دستگاه شما اقدام نمایند. با توجه به اینکه تعمیر لباسشویی بوش کاملا تخصصی می باشد لذا پیشنهاد می دهیم تعمیرات خود را به نمایندگی لباسشویی بوش خدمات سرویس بسپارید.

این امری طبیعی است که حتی با کیفیت ترین محصولات الکترونیکی ممکن است به مرور زمان نیاز به تعمیرات داشته باشند. شرکت خدمات سرویس به همراه تعمیرکاران متخصص خود در هر زمانی که لباسشویی بوش شما نیاز به تعمیر داشته باشد و در هر نقطه ای از شمال، جنوب، مرکز، شرق و یا غرب تهران که باشید با افتخار آماده ارائه خدمات می باشد.

✥تعمیر لباسشویی بوش در محل شما با نرخ اتحادیه و ضمانتنامه کتبی 6 ماهه ✥

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش خدمات سرویس

شاید کمتر کسی باشد که نام برند بوش به گوشش نرسیده باشد، این برند به دلیل تنوع، کیفیت، کارایی و ماندگاری محصولات خود، توانسته است بیش از یک قرن به عنوان برند محبوب و همیشگی مصرف کنندگان باقی بماند. یکی از محصولات با کیفیت این برند، ماشین لباسشویی بوش می باشد. البته طبیعی است که هر وسیله ای به مرور زمان و پس از استفاده به انجام تعمیرات نیاز پیدا می کند.

چنانچه به هر دلیلی برای ماشین لباسشویی خود نیاز به سرویس و یا تعمیرات داشتید این نکته را در نظر داشته باشید که برای تعمیر لباسشویی خود، فقط افراد متخصص میتوانند خدمات مناسب را به شما ارائه دهند، تیم ما با چندین سال تجربه و مهارت و با همراهی مجرب ترین و ماهر ترین تکنسین های خود به صورت کاملا حرفه ای تعمیرات لباسشویی بوش را انجام می دهد، اگر ماشین لباسشویی منزل شما نیز به انجام تعمیرات و بررسی احتیاج دارد، می توانید با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش خدمات سرویس تماس بگیرید، در هر نقطه از تهران که باشید، تیم ما تکنسین های خود را به منزل شما خواهد فرستاد.

اعضای گروه ما با کارشناسی دقیق و بررسی همه جانبه ی مشکلات دستگاه، و با شناسایی دقیق تمامی اجزای این محصول بوش، نسبت به هرگونه مشکل پیش آمده راه حل و راهکاری منطقی و مقرون به صرفه در نظر می گیرد.

مسئله ی تعمیر ماشین لباسشویی بوش، نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد. ممکن است شما تجربه سپردن دستگاه خود را به دست تعمیرکارانی که به صورت تخصصی و حرفه ای از دستگاه بوش اطلاعی ندارند را داشته باشید و نه تنها نتیجه ای از آن نگرفته اید، بلکه متحمل هزینه های اضافی و گزافی شده اید.

تیم ما این اعتماد را به شما می دهد که پس از انجام تعمیر لباسشویی بوش، به مدت 6 ماه گارانتی خدمات به شما ارائه می کند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش

یکی از خدمات تیم ما برای مشتریان عزیز داشتن گارانتی و ضمانت 6 ماهه پس از انجام تعمیرات این محصول بوش می باشد.

یکی از مزیت های شرکت ما در زمینه ی تعمیرات لباسشویی بوش، بررسی دقیق، همه جانبه و تعمیر این ماشین لباسشویی در سریع ترین زمان ممکن در منزل شما می باشد.

ما به عنوان نمایندگی لباسشویی بوش، این اطمینان را به شما می دهیم که در صورتی که قطعات لباسشویی شما به تعویض و جابجایی نیاز داشت، از قطعات استاندارد و اورجینال که متناسب با دستگاه می باشد، استفاده نماییم.

انجام تعمیر ماشین لباسشویی بوش نباید به دست تعمیرکار غیر متخصص و نابلد داده شود، تیم ما با داشتن ماهر ترین و متخصص ترین تکنسین ها، پس از بررسی همه جانبه و اصولی از دستگاه شما در منزل، ضمن توضیح مشکل به وجود آمده، بهترین و مقرون به صرفه ترین راه ها را به شما پیشنهاد می دهد.

در نهایت شما می توانید انجام تعمیر لباسشویی بوش را به ما بسپارید و دستگاهی با کیفیت همچون روز های ابتدایی خرید از ما تحویل بگیرید.

روند ثبت درخواست در نمایندگی لباسشویی بوش خدمات سرویس چگونه است؟

در صورت بروز مشکل برای ماشین لباسشویی BOSCH ،شما می توانید با تماس با خدمات سرویس درخواست تعمیر خود را توسط اپراتور در کوتاه ترین زمان ثبت کنید. در اولین فرصت پس از تماس و با هماهنگی شما تکنسین فنی تعمیر ماشین لباسشویی در محل شما حاضر خواهند شد.

کارشناس ما با دقت ماشین لباسشویی شما را بررسی و عیب یابی کرده و نسبت به تعمیر آن اقدام خواهد کرد. پس از اتمام تعمیر ضمانتنامه تقدیم شما خواهد شد.

تعمیر لباسشویی بوش

چرا تعمیرگاه لباسشویی بوش خدمات سرویس را انتخاب کنیم؟

    • خدمات تعمیر لباسشویی بوش (BOSCH) خدمات سرویس شامل گارانتی 6 ماهه می باشد و ضمانتنامه کتبی ارائه می شود.
    • استفاده از قطعات با کیفیت و اورجینال
    • هزینه مصوب و مطابق با نرخ اتحادیه
    • ارائه خدمات سریع و در عین حال با کیفیت بالا

سوالات متداول در خصوص تعمیرات لباسشویی بوش

آیا خدمات ارائه شده خدمات سرویس گارانتی می شود؟

تمام خدمات تعمیر ماشین لباسشویی توسط خدمات سرویس دارای شش ماه گارانتی تعمیرات می باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

هزینه سرویس و تعمیرات لباسشویی بوش چقدر است؟

هزینه خدمات و تعمیرات لباسشویی بوش بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه شده و فاکتور ارائه می گردد.

5/5 - (2 امتیاز)

آیا خدمات در محل انجام می شود؟

با توجه به اینکه کارشناس اعزام شده به همراه خود تجهیزات کاملی دارد در بیشتر مواقع لباسشویی شما را در محل تعمیر می کند.

5/5 - (2 امتیاز)

عیب یابی و خطاهای ماشین لباسشویی بوش

مشکلات موجود در ماشین لباسشویی بوش به صورت کدهای خطای ویژه ای ظاهر می شود که هر کد خطا مفهوم خاصی دارد و باید اقدامات متناسبی جهت رفع آن صورت گیرد. در این بخش برخی از کدهای خطای متداول لباسشویی بوش را ذکر می کنیم.

اگر دستگاه شما با خطا مواجه شد از طریق شماره تماس های ذکر شده در بالا با ماتماس بگیرید تا در اسرع وقت نسبت به حل آنها اقدام نماییم.

APDATE ERROR: برنامه برد مشکل دارد.برد دستگاه باید باز شود و به نمایندگی یا تعمیرگاه مجاز ارسال شود.

ارور e12 لباسشویی بوش : به این معنی است که زمان انتظار برای ورود آب به ماشین لباسشویی افزایش یافته است. مدل های مختلف لباسشویی بوش دارای زمان های متفاوتی هستند ولی به طور معمول بین 5 تا 6 دقیقه باید این موضوع طول بکشد.

ارور e11 لباسشویی بوش : کد خطای e11 ماشین لباسشویی بوش به دلیل فعال شدن سیستم حفاظتی جلوگیری از نشتی و AquaStop رخ می دهد.

ارور f43 لباسشویی بوش : اگر با ارور F43 در ماشین لباسشویی بوش مواجه شدید بدین معناست که موتور نمی چرخد یا چیزی درام را مسدود کرده است.

E16 | F16: درب دستگاه باز است. میکرو سوئیچ عمل نمی کند.

E17 | F17: زمان آبگیری بیش از حد معمول. بسته بودن شیر آب. خرابی اکوا

E18 | F18 :پمپ تخلیه مسدود است.

E19 | F19: زمان گرم کردن آب بیش از اندازه، ضعف ولتاژ، خرابی المنت

E20 | F20 : خرابی المنت و سنسور NTC المنت ماشین لباسشویی

E21 | F21 :  خطای مربوط به موتور لباسشویی. بررسی موتور و المان های آن. بررسی برد الکترونیکی

E23 | F23: خرابی اکوا استاپ. بسته بودن شیر آب

E25 | F25: سنسور کف دیگ AQUA SENSOR

E26 | F26: هیدروستات. ولتاژ باید بین ۰٫۵ _ ۳٫۵ باشد.

E27 | F27: هیدروستات. گرفتگی شیلنگ هیدروستات

E28 | F28: خرابی سنسور کف دیگ. شکستگی سنسورFLOW SENSOR

E29 | F29: بسته بودن آب، سنسور کف، اکوا استاپ

E31 | F31: پمپ تخلیه، شیلنگ خروجی، شیلنگ هیدروستات

E32 | F32: ایراد اضافه یا کم بودن البسه، درموقع خشک کردن

E34 | F34: میکرو سوئیچ درب، گرفتگی میکرو سوئیچ، خرابی میکرو سوئیچ

تعمیر ماشین لباسشویی بوش

رایج ترین مشکلات در زمینه ی تعمیر لباسشویی بوش

با توجه به تجربیات تیم ما در زمینه ی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش برخی از مشکلات متداول این دستگاه عبارتند از :

عدم آبگیری در ماشین لباسشویی بوش

چنین مشکلی ممکن است به دلیل خرابی ناشی از باز ماندن درب ماشین، آسیب دیدگی میکروسوئیچ، هیدروستات، سیم های رابط تایمر و شیر آب باشد. البته در برخی مواقع آب گیری ماشین انجام می شود اما مراحل بعدی آن انجام صورت نمی گیرد.در این مواقع مشکل به وجود آمده ناشی از خرابی هیدروستات، موتور تایمر و یا قطع سیم رابط بین هیدروستات و موتور می باشد که باید خیلی سریع تعمیر لباسشویی بوش صورت گیرد و مشکل رفع شود.

نشتی آب در ماشین لباسشویی بوش

یکی دیگر از مشکلات رایج در این وسیله این است که گاهی ممکن است در هنگام روشن بودن ماشین، مشکل خود را با نشتی آب نشان دهد.

چنین مشکلی عموما به دلیل ازبین رفتن قاب جا پودری و یا مشکل در رابط لاستیکی می باشد.

مشکل تخلیه نشدن آب کثیف لباس ها

وجود مشکلاتی از این قبیل در دستگاه دو علت عمده دارد، یکی اینکه در قسمت مجرای تخلیه گرفتگی وجود دارد که این مشکل به راحتی توسط تعمیرکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن، انجام می شود. اما گاهی ممکن است نیاز به تعمیرات لباسشویی بوش و تعویض نمودن قطعات باشد؛ این اقدام در زمانی صورت می گیرد که مشکل از ناحیه ی پمپ تخلیه و یا اجزای مربوط به آن باشد.

لرزش شدید دستگاه هنگام روشن بودن

چنین مشکلی عمدتا به دلیل تراز نبودن این وسیله و یا باز نشدن بست های آن به صورت اصولی و صحیح می باشد.

برخی دیگر از مشکلات متداول ماشین لباسشویی بوش که نیاز به تعمیر دارد:

    • درب ماشین لباسشویی باز نمی شود.
    • لباسشویی روشن نمی شود.
    • دستگاه مداوم کار می کند.
    • بسته نشدن درب ماشین لباسشویی، سیستم های ایمنی موجود در دستگاه باعث می شوند اگر درب به درستی بسته نشود، لباسشویی شروع به کار نکند. بسته نشدن درب ماشین لباسشویی ممکن است به خاطر زیاد بودن لباسها و یا خرابی قفل درب باشد.
    • بوی بد از دستگاه استشمام می شود که این موضوع ممکن است دلایل مختلفی همچون ماندن لباسها در لباسشویی، استفاده بیش از حد از مواد شوینده، آلودگی اجزای داخلی لباسشویی و یا بوی سوختگی که دلایلی همچون خرابی موتور، سیم کشی لباسشویی ، تسمه لباسشویی و … داشته باشد.

شرکت ما به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش، به سرعت نوع مشکل در دستگاه و علت بروز آن را پیدا می کند و با تعمیر قطعات خود دستگاه و یا جایگزینی قطعات اصل و استاندارد ، کیفیت و کارایی دوباره را به دستگاه برمیگرداند.

چرا خدمات سرویس را برای تعمیر لباسشویی بوش انتخاب کنیم؟

در صورتیکه ماشین لباسشویی بوش شما دچار اشکال شده و نیاز به تعمیرات داشته باشد جهت رفع این مشکل باید با یک متخصص مشورت کنید. دلایلی که می توانید خدمات سرویس را انتخاب کنید عبارتند از :

  • متخصصین خدمات سرویس با تجهیزات کافی در محل شما حاضر شده و تا حد امکان بدون جابجایی لباسشویی، تعمیرات را در محل انجام می دهند.
  • هزینه تعمیرات کاملا منصفانه و مطابق با نرخ اتحادیه می باشد و قبل از انجام عملیات اطلاع رسانی شده و پس از تایید شما اقدام به تعمیرات می شود.
  • خدمات سرویس از متخصصین حرفه ای و با تجربه در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی بوش بهره می برد.
  • پس از تعمیر و تحویل دستگاه سالم، ضمانتنامه کتبی تعمیرات ارائه می شود
تعمیرات ماشین لباسشویی بوش

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در تهران

گروه خدمات سرویس آماده ی خدمت به شما بوده و در صورت بروز هر نوع مشکلی برای ماشین لباسشویی بوش شما در اولین فرصت پس از تماستان متخصصان ما، برای بررسی و رفع مشکل در محل حاضر خواهند شد.

خدمات سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بوش، تعمیر ماشین لباسشویی ال جی، تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ و سایر برندهای معتبر در تهران می باشد.

کافیست با شماره های تماس خدمات سرویس تماس بگیرید، تکنسین های ما در سریع ترین زمان برای تعمیرات،به شما مراجعه خواهند کرد.

پشتیبانی تعمیرات ماشین لباسشویی

خدمات سرویس هفت روز هفته و 24 ساعته جهت تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در خدمت شما همشهریان تهرانی عزیز می باشد.

گارانتی تعمیرات ماشین لباسشویی

پس از تعمیر ماشین لباسشویی بوش توسط تعمیرکاران خدمات سرویس، گارانتی تعمیرات تقدیم شما عزیزان خواهد شد تا با خیال راحت تعمیراتتان را به ما بسپارید.

تعمیرکار ماشین لباسشویی

تعمیرکاران خدمات سرویس در تمام نقاط تهران با افتخار و در سریع ترین زمان نسبت به تعمیر لباسشویی بوش شما اقدام خواهند کرد.

5/5 - (2 امتیاز)
انتشار یافته: 35
  1. صبا اکبری
     
     
    1399/05/19 - 10:06

    سلام، ماشین لباسشویی بوش دارم و میخوام خودم اول تعمیرش کنم اگر نتونستم به تعمیرکار زنگ بزنم ماشین لباسشوییم کیت کنترل داره، آب داغ را آبگیری نمی کنه و تست کردم شیربرقی سالمه و اما به شیر برق نمیاد و فاز شیروصله اما منفی که از کیت اومده قطع شده حالا لطفا بفرمایید عیب از کجای کیت هست و اگر کار من نیست لطف بفرمایید جهت تعمیر ماشین لباسشویی کارشناس برام بفرستید با تشکر

    1. khadamatservi
       
       
      1399/05/20 - 8:10

      سلام کاربر گرامی مشکلی نیست لطف کنید تماس بگیرید تکنسین های ما راهنماییتون میکنن خودتون این مشکل را حل کنید و سپس اگر نتوانستید تکنسین های ما جهت تعمیر ماشین لباسشویی بوش شما خدمت می رسند.

  2. مهدی جوادی
     
     
    1399/06/19 - 7:22

    با سلا و عرض ادب
    می خواستم بدونم تعمیر لباسشویی بوش هزینه اش چقدر میشه؟ اصلا قابل تعمیر هست یا باید ی فکر دیگری بکنیم
    با تشکر

    1. khadamatservi
       
       
      1399/06/20 - 11:20

      سلام کاربر عزیز و گرامی هزینه تعمیر ماشین لباسشویی با توجه به مشکل بوجود آمده محاسبه می گردد و اینکه حتماً ماشین لباسشویی شما تعمیر می شود برند بوش یکی از برترین برندها هست و در حال حاظر این ماشین لباسشویی با قیمت بالایی در بازار عرضه می گردد و ما با کمترین هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی بوش شما را انجام خواهیم داد، نگران نباشید و با ما تماس بگیرید.

  3. سلام و عرض ادب و ضمن خسته نباشید به تیم متخصص شما خواستم بدونم ماشین لباس شویی بوش الان قیمتش چنده ؟؟؟و همچنین ماشین لباس شویی 10کیلویی میشه 5کیلو لباس باهاش شست ؟؟

    1. khadamatservi
       
       
      1399/07/20 - 2:49

      سلام کاربر گرامی ما تعمیرکار ماشین لباسشویی بوش و سایر برندها هستیم نه فروشنده و سوال دومتون هم که فرمودید بله مشکلی نیست.

  4. محمد مرادی
     
     
    1399/09/19 - 2:54

    من خیلی تعریف شما رو شنیدم …شما رو دوستم به من معرفی کرد و میگفت کارتون عالیه
    من هم که انجام دادم دیدم راست میگه شما درجه یک و حرفه ای هستید

  5. محسن
     
     
    1399/09/19 - 6:08

    عالی بود ❤️❤️❤️

  6. کار تعمیرات لباسشویی بوش ما را تیم عالیتون انجام دادن و از کار کرد دستگاهمون از روز تعمیرات تا به حال کاملاً راضی هستیم و شما را به دوستان دیگرمون هم معرفی کردیم

  7. فاطمه
     
     
    1399/10/06 - 4:49

    تشکر از خدمات و سرویس خوبتون

  8. علی فرحسینی
     
     
    1399/10/06 - 6:09

    سلام خسته نباشید عذر خواهی میکنم نصب ماشین لباسشویی بوش انجام میدید؟

    1. khadamatservi
       
       
      1399/10/06 - 3:02

      سلام سلامت باشید
      دوست عزیز، ما نصب، سرویس و تعمیر انواع ماشین لباسشویی ها را انجام میدهیم که برند های مختلفی که به غیر از بوش بر روی آنها تعمیر، نصب و سرویس انجام میدهیم در منوی سایت وجود دارد.

  9. ماریاجهانی
     
     
    1399/10/07 - 0:27

    باعرض سلام خدمت شما باید بگم که شماعالی هستید و حریف نداریییید امیدوارم که همینطور عالی پیش برید..

  10. رسول
     
     
    1399/10/07 - 4:59

    تشکر از سایت پر محتوا و خدمات خوبتون

  11. کیومرث
     
     
    1400/01/18 - 9:57

    هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بوش چقدره؟

    1. khadamatservi
       
       
      1400/01/20 - 12:31

      سلام دوست عزیز هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بوش با توجه به مشکل بوجود آمده محاسبه می گردد و نمی شود بدون اینکه مشکل را متوجه بشیم قیمت بدهیم اما خبالتان از بابت هزینه تعمیرات راحت باشد ما همواره سعی داریم با کمترین قیمت مشکل ماشین لباسشویی را حل کنیم

  12. سهراب شهابی
     
     
    1400/03/18 - 10:55

    من دو سال پیش ماشین لباسشویی بوش خریداری کردم و گارانتیش به اتمام رسیده اگر خراب بشه شما گارانتیش می کنید

    1. khadamatservi
       
       
      1400/03/18 - 2:28

      هر قسمت از ماشین لباسشویی بوش شما که به مشکل خورد با ما تماس بگیرید و بعد از تعمیر ماشین لباسشویی گارانتی میکنیم که اگر همان قسمت تا 6 ماه به مشکل خورد بدون هزینه همان قسمت ماشین لباسشویی شما را تعمیر میکنیم

  13. بردیا
     
     
    1400/04/20 - 4:04

    سلام تعمیرات با سرعت بالا و کیفیت مناسب ممنون ازتون

  14. عقیلی
     
     
    1400/04/22 - 4:31

    ببخشید میخواستم بپرسم ماشین لباسشوییم چرا لباس هارو کامل میشوره اما خشک نمیکنه؟

    1. khadamatservi
       
       
      1400/04/23 - 2:08

      با سلام خشک نشدن لباس ها در ماشین لباسشویی بوش علت های مختلفی داره، مسدود شدن مسیر خارج شدن آب یا خراب شدن قطعه هایی مثل خازن یا موتور از علت های دیگه ی خشک نکردن ماشین لباسشویی هستند، بهتره دستگاهتون توسط تعمیرکار بررسی و عیب یابی بشه.

  15. فروزان
     
     
    1400/05/09 - 12:16

    دیگ ماشین لباسشوییم، موقع شسن لباسا صدای خیلی زیادی داره، فکر کنم چندتا سکه رفتن داخل دیگ، چطوری باز کنم سکه هارو دربیارم

    1. khadamatservi
       
       
      1400/05/10 - 11:36

      سلام وقتتون بخیر، پیشنهاد میکنیم برای جلوگیری از آسیب بیشتر دستگاه و دیگ از یه تکنسین و تعمیرکار لباسشویی کمک بگیرید.

  16. پامناری
     
     
    1400/05/19 - 7:58

    سلام بدنه ماشین لباسشوییم برق داره، شما درست میکنید این مشکلو؟

    1. khadamatservi
       
       
      1400/05/20 - 11:40

      سلام، بله برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی علتای مختلفی داره، خوبه که توسط تعمیرکار بررسی و عیب یابی و رفع بشه، در خدمتتون هستیم، برای درخواست تعمیرکار لطفا تماس بگیرید.

  17. ذبیحیان
     
     
    1400/05/23 - 8:44

    سلام ماشین لباسشویی رو روشن کردم، کار نمیکنه ولی از دقیقه ش کم میشه، مشکلش چیه؟

    1. khadamatservi
       
       
      1400/05/24 - 10:04

      درود ممکنه تسمه دستگاهتون از جاش خارج شده باشه

  18. میلاد
     
     
    1400/05/29 - 10:55

    دلیل بوی بد ماشین لباسشویی چیه؟

    1. khadamatservi
       
       
      1400/05/30 - 12:26

      عرض ادب، این مشکل علت های مختلفی میتونه داشته باشه، استفاده از پودر ماشین لباسشویی بی کیفیت، تمیز نکردن مخزن لباسشویی و فیلتر آن، خشک نکردن دور درب لباسشویی بعد از شست و شو و عوامل دیگه موجب بوی بد دستگاه میشن که با رعاتشون میتونید از این مشکل جلوگیری کنید.

  19. لاوین
     
     
    1400/06/16 - 12:04

    دلیل صدای زیاد ماشین لباسشویی چیه؟ برای این مشکلم تعمیرکار میفرستید؟

    1. khadamatservi
       
       
      1400/06/17 - 4:22

      سلام و عرض ادب، تراز نبودن ماشین لباسشویی از دلایل ایجاد صدای زیاد هست، بله لطفا با واحد تعمیرات تماس بگیرید تا بیشتر راهنمایی بشید

  20. آوا
     
     
    1400/06/25 - 3:25

    سلام کارتون خیلی عالیه، خسته نباشید میگم به گروه پر تلاشتون

    1. khadamatservi
       
       
      1400/06/27 - 10:11

      سلام و عرض ادب خدمت شما، تشکر از لطف و مهرتون، خوشحالیم که از ما رضایت داشتید

  21. کاظمیان
     
     
    1400/07/10 - 10:44

    سلام شما سال پیش لباسشویی مارو تعمیر کردید من خیلی راضی بودم الان به مادرم معرفیتون کردم، قیمت تعمیر ماشین لباسشویی چقدره؟ ما مشتری هستیم تخفیف نمیدید؟

    1. khadamatservi
       
       
      1400/07/12 - 3:55

      عرض ادب و احترام خوشحالیم که از ما رضایت داشتید، نظر لطفتونه، قیمت تعمیر به مشکل، برند و مدل دستگاهتون بستگی داره با واحد تعمیرات تماس بگیرید بهتر راهنمایی بشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشتن دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.